dijous, 31 de juliol del 2008

Per fi a casa

Los Del Porche (LDP) van actuar el passat 13 de juny a Font de la Guatlla, en motiu de les Festes Majors del barri. El jove grup guatllenc van oferir més de seixanta minuts de concerts i van actuar amb la força i confiança de fer-ho a casa. LDP va congregar a més d’un centenar de persones. Convocatòria que pot servir per tornar a engegar “El Festival Independent de la Guatlla”, trobada musical celebrada fa anys durant les Festes Majors.


Fotografies de Jordi Almodóvar i Elisenda Xifra.

2 comentaris:

mamarracho ha dit...

Bienvenido de nuevo! Te daba por perdido. Al ver las fotos digo osti, si seria el aquel de la cámara, pero no ya veo que era otro el que hizo las fotos. Yo también publiqué algo sobre el tema:
http://mamarrachoschronicles.blogspot.com/2008/06/festa-major-la-font-de-la-guatlla-y.html

Anònim ha dit...

ey Canutet!!vaja vaja he estat mirant les teves págines, akesta i la teva i mare meva!! meu fet somriu-re molt i d'alguna estranya manera m'he sentit super orgullosa dels meus millors wanaminos jejejeje un amb la seva bateria com devia ser i l'altre al diari el pais!de veritat, m'encanta, m'enrecordo molt d vosaltres i m'agradat molt veure ke esteu be. amb molt de carinyu desde Màlaga us envio un petonàs molt gran a tots dos!!